Wat is Doxxi
Doxxi is een cloudgebaseerd documentbeheer, taakbeheer en klantenportaal speciaal ontworpen voor accountants en boekhoudprofessionals. Wij bieden een gecentraliseerde plek om gegevens en processen met elkaar te verbinden.
Schrijf je in voor de derde editie van het ITAA-Congres, nog steeds meer dan een beurs!
Doxxi is een cloudgebaseerd documentbeheer, taakbeheer en klantenportaal speciaal ontworpen voor accountants en boekhoudprofessionals. Wij bieden een gecentraliseerde plek om gegevens en processen met elkaar te verbinden.
In plaats van door complexe mapstructuren te navigeren of te proberen specifieke bestandsnamen te herinneren, kunnen gebruikers eenvoudig relevante trefwoorden of zinnen in de zoekfunctie invoeren om de benodigde documenten direct te vinden.
Dankzij de automatisering tussen Doxxi en MyMinFin hoeven accountants niet langer handmatig documenten voor hun cliënten één voor één te downloaden. Doxxi automatiseert het proces van downloaden en archiveren, waarbij alle benodigde documenten automatisch in het digitale dossier van de cliënt worden opgeslagen.
Na installatie is Doxxi direct toegankelijk via het lint in Word en Excel. Dit stelt je in staat om versies van een document binnen MS Word te vergelijken en documenten rechtstreeks vanuit Word op te slaan in Doxxi, wat het beheer van bestanden eenvoudiger maakt.
Documenten worden automatisch vanuit Doxxi naar Penneo gestuurd en na ondertekening door alle betrokken partijen teruggehaald. Dit elimineert de noodzaak voor fysieke handelingen zoals afdrukken, ondertekenen, scannen en handmatig archiveren. Deze gestroomlijnde workflow verhoogt de productiviteit en verlaagt operationele kosten.
Met Doxxi kun je eenvoudig Outlook-berichten en bijlagen opslaan in Doxxi, direct vanuit MS Outlook. Dit kan met één klik of via de drag-and-drop functie, waardoor e-mailbeheer naadloos wordt geïntegreerd in je documentbeheerproces.
Starter | Pro | Elite | |
Basisfuncties voor documentbeheer | |||
Voorgedefinieerde mappenstructuur | |||
Voorgedefinieerde workflows (bijv. MinFin-documenten ophalen) | |||
Basis integraties (MS Office-Penneo connector) | |||
Voor solo accountants - kleine kantoren | |||
Uitgebreide workflowmogelijkheden | |||
Grafisch dashboard | |||
Integratie boekhouding (Exact Online-Yuki) | |||
Integratie tools voor praktijkbeheer (Admin-IS/Pulse) | |||
Uitgebreide onboarding inbegrepen | |||
Volledige toegang tot grafische no-code workflow designer |
Til je bedrijf naar een hoger niveau met de oplossingen van SoftAdvice!
Vragen? Shoot!
Benieuwd naar de oplossingen van Doxxi voor documentbeheer in de cloud? Laat je info achter via het formulier en we volgen zo snel mogelijk met je op.
Op zoek naar de juiste oplossing?
Benieuwd naar een van onze oplossingen? Of heb je zelf ideeën en wil je eens samenzitten? Neem dan contact met ons op, dan volgen we je zo snel mogelijk op